sexta-feira, 24 de julho de 2009

Almofadas! Cushions for my boy!

Porque gosto de estar sempre a fazer coisas. Porque gosto de criar! Porque tenho uma mãe quase pior do que eu e que me dá uma ajudinha no que ainda não sei/ ou aprendi... :) Aproveitámos alguns restos de tecidos, comprámos outros... Procurei os desenhos mais bonitos de carritos, claro (o meu filho é louco por carros!)e a minha mãe e prima deram uma mãozinha na costura! Voilá! Bem fofas e decorativas! Meninas... mãos à obra e a cabeça também!:)

Just because I enjoy making things all the time. Just because I like to create! And also because a have a crasy mom who is even worse than me and helps me a lot :) We decided to use some old fabrics we had around here and also bought some new... I looked for some nice car graphics, of course ( my son is just crasy about cars) and my mother and cousin gave me a hand in the sewing part! Voilá! Flufy and decorative! Girls... let´s get some busy around here, shall we?



2 comentários:

inkberryblue disse...

What a colourful, imaginatively decorated room. Your son is a lucky boy!

fantasia disse...

Thank you so much! I really enjoy doing this!